9/08/2009 – Sterke Peer Triatlon: winnend trio

Dit jaar viel de Sterke Peer Triatlon pal tussen de BKs (hoofddoel van 2009) en beperkte ik mij in laatste instantie tot deelname aan de trio, waarbij ikzelf zwom, Jeroen Dingemans fietste en Lander Dircken liep. ’s Morgens deed ik nog een UC-looptraining en een extensieve zwemtraining als laatste voorbereiding op het komende BK in Izegem, dus uitgerust kwam ik zeker niet aan de start. Maar dit was wel een mooie gelegenheid om nog eens in een ‘wasmachine’ (tussen de mannen) te zwemmen. Ondanks de zware trainingsdag had ik naar het einde van de zwemproef toe nog een goed gevoel en kwam ik als 3de (na 2 mannen) uit het water. Dankzij mijn sterke teamgenoten werden we mooi eerste!
Geplaatst op 18 maart 2010, in Geen categorie. Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

